יום שבת, 12 במאי 2012

ציורי קיר בתל אביב: איך לבלות בתל אביב באופן מוזר

אלה הם חלק מהדברים המגניבים חלופיות לעשות בתל אביב, במיוחד אם אתה הברנש, כולל פלורנטין, ברוקלין תל אביב, לאוניברסיטת בר סלע מתחת לפני הקרקע, מרכז העיצוב, וחלק אמנות גדולה במקומות לא צפויים. מאמר זה נכתב על ידי אדם Groffman, בלוגר נסיעות שבילה ארבעה חודשים בתל אביב בקיץ שעבר ואחר כך נפילת גם כן, והוא קטע מתוך האתר שלו.

לגו גרפיטי בתל אביב על ידי אדם Groffman
פלורנטין: כמו הרבה ברוקלין
זה הרבה כמו ברוקלין, אלא הכל בשפות עברית יש יהודים אורתודוקסים בדרך פחות מאשר מספר בברוקלין. Grungy קצת, אתה יכול למצוא כמה ברים הכי טובות בתל אביב המרכזי ברחוב פלורנטין ומטה ידי לצומת עם רחוב וידאל. הרבה בתי קפה, יותר מדי. על וידאל, תמצא גם הטוב ביותר של תל אביב, אוכל מקסיקני ב מסקל. לא בדיחה. ואת הברמנים כאן הם לשמצה נאה.
הברנש בר ביותר פלורנטין: Hoodna. ספות מלוכלכים, שולחנות מתכת ומוסיקה חיה. סרגל נמתח על פני שני בניינים על בסמטה צדדית לא רחוק כל פעולה הראשי.
רדיו EPGB: בר סלע תת קרקעית
מתחת לאדמה, פשוטו כמשמעו. בר הראשון של תל אביב כדי להתחיל בשיווק על Foursquare, זה מגמות. אבל קודם אתה צריך למצוא אותו. המקום הזה הוא הימור מוחלט את המיטב כדי לשמוע מוזיקה טובה במוצאי אקראי. ועל כך, זה הבר החביב עלי בעיר. בימי ראשון הם שמים בלילה, מאוד פופולרי גרור כיף & הומה אדם. בכל ערב אחר, אתה יכול בקלות לתפוס תזמורת חיה כמו בשנות ה -70 דיסקו DJ.אישית, אני מעריץ את הערבים שבהם אתה שומע בעקבות דון מקלין על ידי הביטלס ועוד קצת רדיוהד, אולי כמה הוללים וחזרה למוזיקה ה -50. ללא ספק, באחד הברים הטובים ביותר בתל אביב.

רוצה לחבק יאפי בקרוב יהיה לך? ראש כאן. רח' שבזי באזור נווה צדק של תל אביב יש חלק מאוד פארק סלופ-esque אמנות חנויות ספרים (אם כי אולי כדאי פשוט להתקשר של גלריות). אתה יכול לתפוס ממש נחמד, אם לא יותר מדי יקר מאוד (בתל אביב), ארוחה מסעדת סוזן דלאל על שבזי אשר יש מרפסת יפה תחת עץ תאנה ענק. נווה צדק היא גם ביתם של הבלט בסטודיו הפופולרית בתל אביב וחלק מהמסעדות הכי טובות בתל אביב במחיר. אחד לא היה מוכן לשלם מספיק פעמים כמו הברנש, מלוכלך וזול. אבל אין ספק כי נווה צדק יש רבים הברים הטובים ביותר בתל אביב, אז זה שווה ביקור. חיי הלילה בתל אביב ובמקומות אחרים על שבזי בנווה צדק היא קצת יותר מכובד מאשר בתחומים אחרים. אם את הברנש ורוצים חיי הלילה הכי טוב בתל אביב, אתה רוצה להיות בפלורנטין.
אוקיי, אז אתה נגרר למרכז הקניות דיזנגוף, כי זה נחשב למראה לראות. זה באמת פשוט קניון גדול, אבל בין כל רשתות בגדים אירופיים תמצאו מרכז העיצוב סוהו. זה בקומה העליונה וזה חייב כל דבר, החל על תוכנן סכיני מטבח למחברות. המקום הזה הוא עבור יאפי בתוכך שרוצה לך דירה גדולה יותר מאשר רק מזרן על הרצפה.

תל אביב: מוזיאונים אמנות! אמנות! אמנות!
אם אפשר, צריך גם לבדוק את מוזיאון תל אביב לאמנות, אשר, אם כי זה לא חינם, יש כל דבר, החל באמנות מודרנית האימפרסיוניסטים הרגילה שלך. יכול להיות נחמד לבקר כשהוא מחניק חם בחוץ.
רק מחוץ בתל אביב, בחולון, תמצאו שני מוזיאונים חמודים מאוד אחרות שכדאי לבקר: מוזיאון העיצוב בחולון המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס.

גרפיטי בתל אביב על ידי אדם גרופמן.
וכאשר אתה מסתובב בעיר, פיכח או לא, לשים לב גרפיטי בכלל. זה קשה בכל מקום (גם על החוף) וכמה זה מקסים אפילו. כן. מקסים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה