יום שלישי, 30 באוקטובר 2018

מה יכול להיות מחיר של ציור קיר או גרפיטי

אחת מן השאלות הראשונות ששואלים לפני להחליט על הזמנת ציור קיר או ציור גרפיטי הוא מה יכול להיות מחיר של הציור שלי. הכתבה הזאת תבהיר לכם איך ציירים מחשבים את המחיר ציורי קיר וגרפיטי.
האלמנטים שלוקחים בחשבון בזמן חישוב מחיר ציורי קיר וגרפיטי הם: שטח של הציור, סוג של צבעים, מורכבות של הציור, המקום שבו אתם רוצים את הציור, משטח שעליו מציירים, מרחק ממקום המגורים או הסטודיו של הצייר.

שטח של הציור – פה החישוב יחסית פשוט. כמה שציור גדול יותר, כך מחיר גבוהה יותר. המחיר של המטר המרובע בדרך כלל הוא בין 150 שח ו1000. 
הדוגמה לציור קטן:

הדוגמה לציור גדול: 

סוג של צבעים – יש צבעים שציירים מקצועיים אוהבים לעבות איתם כצבע אקריליק. ויש צבעים שלא אוהבים לעבוד איתם כצבע שמן וספריי. צבע שמן וספריי הם צבעים שכוללים חומרים מאוד רעילים. בגדול כל סוג צבע שמרססים אותו הוא מזיק לבריאותו של הצייר. לכן, ציירים לוקחים מחיר גבוהה יותר על הציורים שמציירים אותם עם צבע שמן וספריי ועל כל הציורים שמציירים אותם עם איירבראש. כמו כן, גוונים כהים יותר עולים יותר כסף מהגוונים הבהירים. לכן, אם אתם רוצים ציור מאוד צבעוני, זה יעלה יותר עקב יוקר של הגוונים הכהים של כל צבע.

 הדוגמה לגוונים בהירים:
הדוגמה לגוונים כהים:

מורכבות של הציור – אם אתם רוצים ציור פשוט כמו ציור לחדר ילדים של פו הדוב או ציור שכולל מאט אלמנטים, זה לא יעלה יקר. משהו כמו 150 שח למ''ר. אבל אם הציור שלכם כולל המון אלמנטים כמו כמה דמויות של בני אנוש, מבנים, שמיים וטבע – זה יעלה הרבה יותר. כמו כן, ציורים מיוחדים כמו ציורי תלת ממד ואשליות גם יעלו הרבה. במקרים מסוימים הציורים האלה יעלו 1000 שח למ''ר ואפילו יותר, אם מדובר על ציור רצפה תלת ממדי.
הדוגמה לציור פשוט:
הדוגמה לציור מורכב:

המקום שבו אתם רוצים את הציור – ציור בגובהה עיניים פשוט שמצויר בצבע אקריליק יעלה משהו כמו 150-200 שח. אומנם, ציור קיר או גרפיטי שדורש סולם או מנוף יעלה יותר כסף. במקרה אם צריך מנוף, תצטרכו לשלם השכרת מנוף... כמו כן, ציור רצפה או תקרה יעלה יותר כסף, כדורש הרבה יותר מאמץ וזמן לביצועו.

 הדוגמה למקום בגובה עיניים:
הדוגמה למקום יקר יותר:

משטח שעליו מציירים – כמה שמשטח כמו קיר, רצפה או תקרה שעליו רוצים את הציור הוא חלק יותר, כך המחיר יהיה נמוך יותר. ציור על שפריץ גס יעלה הרבה יותר מהציור על קיר בטון. אחד מהסיבות העיקריות כאן, זה ששפריץ דורש כמות הרבה יותר גדולה של צבע בשביל לצייר עליו והרבה יותר זמן עבודה של הצייר.

 הדוגמה לקיר בטון:
הדוגמה לקיר שפריץ:

מרחק ממקום המגורים או הסטודיו של הצייר – פה חישוב מורכב משני אלמנטים: זמן שצייר משקיע בשביל להגיע למקום עבודתו, עלות הנסיעה. 
כל אחד מהמרכיבים המוזכרים לפני נלקחים בחשבון בזמן חישוב מחיר ציורי קיר וגרפיט. הבנת התהליך הזה תעזור לכם לחסוך המון זמן ועצבים בזמן תכנון של הפרויקט שלכם.
(הקרדיט לתוכן וציורים לאתר הבית של ציירת קיר וגרפיטי אנה קוגן - TZIUR-KIR.CO.IL)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה