יום שישי, 21 בספטמבר 2018

ציורי רצפה תלת-מימדים של אנה קוגן לחברת לופטהנזה ובנמל התעופה בן גוריון


ציורי רצפה תלת ממד הופכים ליותר ויותר פופולריים ברחבי העולם. קיים מספר רב של הציירים המפורסמים שמתמחים אך ורק בציורי רצפה תלת ממדים. האנשים האלו נודדים ממדינה למדינה ומייצרים פלא בכל העולם. בין הציירים המפורסמים כמו אדוארדו רלרו, רובן פונציא, ניקולאי ארנדת יש גם ציירים הישראלים כמו אנה קוגן, עידו פרנק, יונתן גל ואחרים.

הציירים הישראלים בינתיים מפורסמים רק ברמה מקומית, אבל אין לומר שהם יוצרים ציורי תלת מימד פחות טובים. בין הציירים הישראלים, אמנית אנה קוגן מייצרת ציורים מרשימים ביותר. באחרונה היה ניתן לראות ציורים שלה במרכז דיזנגוף ונתב''ג. 

הנושא של הציורים במרכז דיזנגוף היה כל מיני מקומות תיירות פופולריים. הציורים הוזמנו על ידי חברת לופטהנזה כחלק מהפטיבל "sayyestotheworld_israel#" בשביל לתת לאנשים לחגוג את אותם מקומות שניתן לבקר במטוסים של חברת לופטהנזה.
הציורים של אנה קוגן שניתן לראות בנתב''ג הוזמנו במשגרת של חגיגות 70 שנה למדינת ישראל. הנושא של הציורים האלה היה כל מיני מקומות יפים שניתן לראות בישראל. הציורים נוצרו בטכניקת אנאמורפוזה שמשמעותה היא שציורים הם בעצם נוצרים בתוך המוח של הצופים כחלק של אשליה אופטית.

אחד מן הפירושים מה היא המשמעות של הציורים בנתב''ג שנמצא בבלוג mutleythedogsdayout.blogspot.com היא שרק אחרי ביקור בישראל ניתן באמת להבין ולהרגיש את כל היופי של המדינה שלנו. כמו כן, בשביל לראות מה מצויר בציור צויר בטכניקת אנאמורפוזה צריך להיות במקום ספציפי. מרחוק או מהצד אי-אפשר להבין מה מצויר בציור.

תהינו מגלריית ציורים של אנה! אם אתם מעוניים לראות ציורי תלת ממד איכותים כולל הציור של אנה קוגן, אתם גם מוזמנים לבקר בפסטיבל עפולה הבינלאומי לציורי מדרכות תלת-ממד שמתקיים השנה 25-27.09.2018! 









המקור של התמונות הם אתרים:
mutleythedogsdayout.blogspot.com 
tziur-kir.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה